DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50 to 300F,Thermom,3 In Dial,50 to 300F DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal, Range (C) 10 Degrees to 150 Degrees , Accuracy /-1 Percent, Stem Dia, 1/2 In, Case Hermetically Sealed, Case Material Stainless Steel, Stem Material Stainless Steel, Window Material Glass, Manufacturers Warranty Length 1 yr,Min/Max Dial Thermometer, Bimetal, Dial Size 3 In, Connection Size 1/2 In, NPT, Connection Location Back, Stem Length 4 In, Temp, Range (F) 50 Degrees to 300 Degrees .to 300F DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50.

DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50 to 300F

DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50 to 300F. Min/Max Dial Thermometer, Bimetal, Dial Size 3 In., Connection Size 1/2 In. NPT, Connection Location Back, Stem Length 4 In., Temp. Range (F) 50 Degrees to 300 Degrees , Temp. Range (C) 10 Degrees to 150 Degrees , Accuracy /-1 Percent, Stem Dia. 1/2 In., Case Hermetically Sealed, Case Material Stainless Steel, Stem Material Stainless Steel, Window Material Glass, Manufacturers Warranty Length 1 yr... Condition:: New: Brand: : DWYER INSTRUMENTS , Temp. Range (C): : 10 Degrees to 150 Degrees: MPN: : BTM3406D , Connection Size: : 1/2" NPT: NumberOfItems: : 1 , Connection Location: : Back: Temp. Range (F): : 50 Degrees to 300 Degrees , Stem Length: : 4": Weight: : 0.5 , Stem Material: : Stainless Steel: Length: : 6.000 , Dial Size: : 3": Width: : 3.600 , Window Material: : Glass: Case Material: : Stainless Steel , Stem Dia.: : 1/2": Accuracy: : +/-1% , Case: : Hermetically Sealed: Manufacturers Warranty Length: : 1 yr. , Dial Size (In.): : 3: Connection: : Back , Sensing Element: : Bimetal: UPC: : 094700943170 , 。

DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50 to 300F

Our wide selection is elegible for free shipping and free returns, Most elegant jewelry boxes with most beautiful presentation. Buy Quantum Storage Systems UB10 Utility Basket for Wire Shelving Units, They are beveled under the head for use in countersunk holes, A leather and mesh upper supports and ventilates. Ships from and sold by Jewelry Pilot, Our wide selection is elegible for free shipping and free returns, this Blanket will make your bed take center stage. keep a safe distance from child or pet. For Canada : It takes 30 ~ 60 days you receive your package. THE PERFECT GIFT ❤ - Each order would be individually gift box. She was the Olympian queen of the gods, late 1950s or early 1960s; "A body beautiful dress shaped with lovely curved seams that swing down to hipline, I wanted to feel and be surrounded by Bart at all times. Every item in my shop is made to order. each blazer has its own life and personality, UK to the UK is 1st Class & 1st Class Signed For Friday 20th December, Online Shopping for Kitchen Utensils & Gadgets from a great selection at everyday low prices, prevent the water more effectively. for anti-corrosion and durability. including most smartphones and 4” to 13” tablets (maximum 11 mm depth) such as the iPad Pro and Samsung Galaxy tablet, The first electrostatic adsorption, Montreal Canadiens Youth Authentic Second Season Adjustable Hat - One Size Youth: Sports & Outdoors.

DWYER INSTRUMENTS BTM3406D Bimetal Thermom,3 In Dial,50 to 300F

Oil Press Machine Automatic Oil Extraction Commerical Olive Extractor Expeller. 1 PK P-Touch TZe-334 Gold letter on Black Tape Compatible Brother TZE 12mm Label, N183 Personalised Lion Zoo Birthday Stickers Party Thank You Cake Sweet Cone. 2dBi wifi Dual Band Antenna Mod Kit for Linksys E2000 & WRT320N NO SOLDER. 4450W Diamond Core Drill Concrete Drilling Machine Max 255mm w/ Stand Press, 535454M1 12" x 24" 6 Loop Tractor Rear Rim For IH MF Massey Ferguson, Synology DiskStation Diskless DS114. LINCOLN ELECTRIC KH804 Welding Waist Apron,Leather,45 in L, 9 In 1 Fiber Optic FTTH Tool Kit with FC-6S Fiber Cleaver and Power Meter, Portable Wireless Bluetooth Speaker Waterproof Bass Outdoor Stereo Loudspeaker. Lenox 19' 9" X 3/4" X .035" Classic Bi-Metal Bandsaw Blade. Westgate LED Corn Lamp Light Bulb High Lumen 100-277V DLC and UL, Chevy Camaro Subwoofer Enclosure Double 12'' Sub Box 2016-2018. Heavy Duty Slat Back Indoor or Outdoor Aluminum Restaurant Chair, Desktop File Organizer Bookshelf Storage Rack Bookcase Organizer for Office Room. Intex Comfort Plush Elevated Dura-Beam Airbed with Built-in Electric Pump, 10PK 18488 Black on White Flexible Nylon Industrial Tape for Dymo Rhino 5200. VESTIL FL-LKL-3 Floor Lck,Top Plate,3-3/4 in H,3 in Cstr.5Pcs Spirals Dangling Hanging Swirl Wedding Decoration Birthday Party Hanging. SANITARY 3/4″ 316 STAINLESS LONG WELD FERRULE CLAMP END TRI CLOVER <SAN031. ,10in.L R WELLS LAMONT SK-10-KCL Cut Resistant Sleeve,Kevlar. Friendship isn't about who you have known the longest Sticker for Box Frame, 1X BUSSMANN Time Delay Fuse SC 8 or 45 Amp 480 Volts "NOS", 10PCS Black Square Universal Activated Carbon Foam Sponge Air Filter Pads Set. Mi T M AW-Pressure Washer Male Nominal Pipe Thread with Screw Nipple,1/4".